Bezorging & Levertijden
Levertijden
We geven de levertijden duidelijk aan op de artikelpagina, maar we vermelden het ook nog in je order.
Bestellingen die door reguliere pakketbezorgdiensten worden bezorgd, worden automatisch aangeboden.
Een dag voor ontvangst krijg je per e-mail een Track & Trace-code toegestuurd.
Heb je een groot artikel besteld dat door een transportpartner wordt geleverd?
Dan neemt onze partner contact op om een afspraak in te plannen zodra het artikel is gearriveerd bij
onze deelnemer. Onze levertijden zijn indicatief en kunnen daardoor soms afwijken.
Dit doen we terwijl je op je bestelling wacht
Na je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk door onze deelnemers in gereedheid gebracht voor
verzending. Wanneer jouw aankoop nog moet worden geproduceerd of op maat moet worden gemaakt,
ontvang je opnieuw bericht zodra je bestelling klaarstaat voor verzending.
Tijdens drukke periodes
Op drukke momenten, bijvoorbeeld rondom feestdagen, kan het langer duren dan je van ons gewend bent om
je pakket te ontvangen. Hou daarom je Track & Trace goed in de gaten en neem bij vragen contact op met
WoonStore.
Verzendkosten
Bij een besteding van 100 euro of meer in onze webshop op WoonStore.nl bezorgen we je bestelling
gratis bij jou thuis. Bij bestedingen van minder dan 100 euro brengen we 7,50 euro in rekening. Let op,
in de winkel gelden afwijkende bezorgkosten!
Kosten retourzending
Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, want bij WoonStore mag je je bestelling
gewoon retour sturen. (Let op! Uitgezonderd op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, (droog)bloemen,
planten, beddengoed, sale-producten met 40% of meer korting en diensten die geleverd worden door
WoonStore). De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Het
retourformulier download je hier.
Service
Jij bepaalt zelf wanneer je aankopen worden geleverd, de vervoerder plant hiervoor een afspraak met je in.
We leveren je bestelling tot de voordeur op de begane grond. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk
bent voor voldoende hulp bij het tillen om je aankoop naar binnen of naar boven te dragen.
Vergeet niet om de deuropeningen, trappenhuizen en lift op te meten voor we van start gaan met de levering.
Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan.
Transportpartners
Bestellingen die online zijn geplaatst, worden niet geleverd door onze eigen transportservice.
Om je bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren, werken we samen met de diverse transportpartners.
Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, (droog)bloemen, planten, beddengoed en sale-producten
met 40% of meer korting kun je niet ruilen of retourneren.