Vraag & Antwoord

Hier vind u vaak gestelde vragen en antwoorden.

Mag ik iets terugbrengen of ruilen bij WoonStore?

Terugbrengen of ruilen is in principe geen probleem. Wel gelden de gebruikelijke voorwaarden zoals binnen 8 dagen na aankoop, het tonen van de originele aankoopbon, het artikel is onbeschadigd/niet gebruikt en zit nog in de originele verpakking.

Kan ik iets bestellen bij WoonStore?

U kunt bestellen bij WoonStore. Wij nemen contact op met de leverancier voor de levertijd.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt contant of met PIN betalen. Creditcards worden niet geaccepteerd.

Heeft WoonStore kadobonnen?

WoonStore heeft kadobonnen in 4 bedragen (€10,-, €15,-,  €20,- en €50,-).

Ik zag een artikel in de bladen heeft u die nog?

Meestal kunnen we hier antwoord op geven. Vaak ook niet, wij hebben de artikelen die gefotografeerd zijn veelal maanden van te voren beschikbaar gesteld. Het kan zijn dat dit artikel reeds verkocht is.

Kan ik de kinderen ergens rustig achterlaten?

Geen ballenbak, maar een leuke speelhoek voor de kleintjes in het restaurant gedeelte. Uw kinderen kunnen hier terecht, op eigen verantwoording.

 

Voor overige vragen kunt u het contactformulier gebruiken.